Booking.com

Rekenen jullie ook boekingskosten?

Nee, wij brengen geen boekingskosten in rekening. Wij werken samen met Bookings.com en ontvangen voor elke gereserveerde hotelkamer een vergoeding. U betaalt geen verborgen kosten aan ons, als boekingskosten of administratiekosten.

Wat is allemaal inbegrepen in de prijs?

Bij het selecteren van de hotelkamers wordt duidelijk aangegeven of bijvoorbeeld het ontbijt bij de prijs is inbegrepen. Ook kunt u dan zien of bijvoorbeeld lokale belastingen al dan niet zijn inbegrepen. Vaak kiezen hotels ervoor om zowel kamers inclusief ontbijt, als om kamers exclusief ontbijt aan te bieden. De keuze is dan aan u.

Kan ik een reservering ook wijzigen/annuleren?

Ja, dat is zeker mogelijk. Het is wel zaak om te controleren of er geen kosten zijn verbonden aan het annuleren en/of wijzigen van uw reservering. Zeker bij last minutes of speciale aanbiedingen kunnen er door het hotel kosten in rekening gebracht worden. U kunt de voorwaarden nalezen bij het maken van een reservering. Vaak bieden hotels u de mogelijkheid om te kiezen tussen soepele voorwaarden en strikte voorwaarden. 

Kan ik reserveren zonder een credit card?

Bij de meeste hotels is een credit card nodig om de reservering te garanderen. U heeft bij de meeste hotels dan nog wel de vrijheid om ter plaatse op een andere wijze te betalen, bijvoorbeeld met uw betaalpas of contant.  

 

 

Vergelijk alle hotels bij Schiphol